Účetní systém Pohoda v Cloudu: Řešení pro moderní firmy

Hledáte moderní a flexibilní způsob, jak vést účetnictví online? Účetní program Pohoda v profesionálním cloudovým hostingu je ideální volbou pro podnikatele a společnosti všech velikostí, které si chtějí efektivně optimalizovat firemní procesy a automatizovat komunikaci se zákazníky, dodavateli i přepravci.

V našem článku si řekneme, proč je cloudové řešení pro program Pohoda vhodné, jaké z něho plynou výhody a zodpovíme vám, na co se nejčastěji ptáte.

Co je Pohoda v Cloudu a pro koho je určena?

Účetní program Pohoda je komplexní účetní software, který je určený pro širokou škálu firem a živnostníků. Nabízí řadu funkcí pro vedení účetnictví, fakturace, mezd, skladového hospodářství a dalších oblastí.

Pokud se rozhodnete používat Pohodu v Cloudu, budete v ní moci pracovat bez nutnosti instalace na vlastním počítači. Místo toho bude program spuštěn na vzdáleném serveru s přístupem přes internet. Připojit se k němu tedy budete moct například z kanceláře, domova nebo dovolené a to z jakéhokoliv zařízení.

Navíc můžete data sdílet s jinými uživateli nebo pracovat najednou. Díky tomu bude pracovní proces efektivnější a rychlejší.

  • K čemu přesně je Cloud dobrý zjistíte v našem článku.

Pro koho je Pohoda v Cloudu určena?

Cloudové řešení pro Pohodu je určené pro každého. Pracovat v něm mohou celé firmy nebo fyzické osoby.

Například pokud vede vaše společnost účetnictví externě, oceníte, že máte ke všem fakturám a důležitým dokladům přístup kdykoliv a odkudkoliv. Stačí se do Cloudu připojit.

Pokud jste naopak účetní či daňový poradce, můžete spolupracovat se svými klienty a sdílet s nimi účetní data.

Výhody Pohody v Cloudu

Cloudové řešení přináší hned několik benefitů. Některé jsme si už zmínili, pojďme je však sesumírovat:

Dostupnost odkudkoliv

Ať už jste v kanceláři, na homeoffice, nebo se při dovolené potřebujete podívat na stav faktur, máte program Pohoda vždy k dispozici. To přináší výhodu především firmám s mezinárodním přesahem.

Nižší náklady

Není nutné investovat do vlastního serveru, jeho údržby a člověka či firmy, kteří by se o něj staraly. Nemusíte řešit hardware ani IT infrastrukturu, platíte jen za to, co skutečně používáte.

  • Pokud byste využívali naše služby po dobu pěti let pro pět uživatelů, celkem byste ušetřili přes 360 400 Kč!

Kompatibilita s různými zařízeními

Používejte počítač s Windows, MacBook s iOS systémem, tablet nebo chytrý telefon s Androidem – cloudové řešení je kompatibilní se všemi platformami.

Automatické aktualizace

O aktualizace programu se na váš pokyn stará poskytovatel cloudu. Nemusíte tedy nic řešit, ani hlídat průběh. Přicházíte rovnou k hotovému.

Technická podpora vždy při ruce

Certifikovaná podpora je vám k dispozici každý den. Ať už řešíte nečekanou událost, nebo potřebujete s něčím poradit, máte se na koho obrátit.

Zvýšená bezpečnost

Data jsou uložena na serverech v datovém centru s nejvyššími bezpečnostními standardy. Pravidelné zálohování a šifrování chrání vaše účetní data před ztrátou a krádeží.

Snadná spolupráce

Více uživatelů může pracovat v programu současně a sdílet data.

Rozšiřitelnost

Kromě Pohody můžete v Cloudu provozovat i další moduly a aplikace pro účetnictví a daně.

  • Máte zájem o vedení účetnictví v Cloudu? Kontaktujte nás. Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy.

Pro koho je Pohoda v Cloudu ideální?

Kombinace Cloudu a Pohody je ideální pro firmy, které chtějí začít s vedením účetnictví co nejrychleji, ale zároveň mít možnost se rozvíjet a měnit své nároky na účetní software kdykoliv, bez omezení a bez velkých počátečních investic do IT.

Toto řešení je vhodné pro:

Malé a střední podniky

Pokud se řadíte mezi malé firmy bez IT oddělení, které nechtějí řešit servery a jejich údržbu, využijte službu Pohody v Cloudu.

Budete moct snadno a efektivně spravovat své finance, a to bez nutnosti investice do drahého softwaru a hardwaru.

Firmy s mobilními pracovníky

Pro firmy, jejichž pracovníci potřebují přístup k účetním datům z terénu, umožňuje Pohoda v Cloudu pracovat na svých datech odkudkoliv a kdykoliv.

Firmy s více pobočkami

Máte více poboček, na kterých je zapotřebí zpracovávat fakturace, výdejky a evidovat stav zboží? Pak je pro vás řešení účetního softwaru v cloudovém úložišti nejlepší volba.

Začínající podnikatelé

Začínajícím podnikatelům, kteří chtějí ušetřit náklady na software a hardware, program Pohoda v Cloudu umožní používat profesionální účetní software za nízký měsíční poplatek.

Účetní a daňoví poradci

Pro účetní a daňové poradce přináší Pohoda v Cloudu snadnou spolupráci a sdílení s klienty. Jedná se o skvělý způsob, jak mít kontrolu nad účetními daty.

Na co se nejčastěji ptáte

Odpovědi na nejčastější otázky najdete v naší rubrice FAQ. V případě, že by váš dotaz nebyl zodpovězený, se na nás neváhejte obrátit přes naši Podporu nebo kontaktní formulář.

Jak začít s Pohodou v Cloudu?

Zavolejte nám a sdělte požadavky. S jejich specifikací vám případně rádi poradíme. Znát potřebujeme:

  • Počet uživatelů, kteří budou na Pohodě pracovat
  • Počet účetních jednotek
  • Specifické funkce, které potřebujete

Na základě vašich požadavků navrhneme a dodáme vhodnou verzi Pohody a případně i nadstavbové moduly.

Jakou verzi POHODY mohu mít na CLOUDU?

Pokud už s účetním programem pracujete, zjistíme jeho verzi a nastavíme správné parametry Cloudu. Ty lze případně kdykoliv změnit.  

Když ještě s Pohodou nepracujete, navrhneme a dodáme vám vhodnou verzi, včetně nadstavbových modulů.

Je bezpečné vést účetnictví přes cloud?

Ano. Jednou z největších výhod Cloudu je právě zabezpečení a zálohování dat, včetně dokumentů. Získáte zabezpečený přístup ke svým datům a nemusíte se obávat jejich ztráty.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *